با توجه به نارضایتی برخی از اهالی روستای امرآباد اراک از نحوه واگذاری و تعیین قیمت اراضی ملی به جهت ساخت مسکن برای اهالی این روستا، شنبه (۱۶اسفند)جلسه ای با حضور نمایندگانی از دفتر ارتباطات مردمی محمد حسن آصفری، مسئولان اداره بنیاد مسکن اراک، دهیار ، شورا و تعدادی از معتمدین این روستا برگزار شد.
شنبه، ۱۶ اسفند ماه، ۱۳۹۹